maanantai 20. elokuuta 2012

:O

Okei, lukijoita on jo kuusi !! eheh, joku todella jaksaa katsella surkeita kuviani. Nyt tänään ei ole kuvia tiedossa, sillä koulua on entistä pidempään ja nukahdan suunnilleen pystyyn aina kun tulen kotiin, joten en kerkeä olemaan koneella kuin ehkä kymmenisen minuuttia. Se surettaa :(
 Olen ollut aivan kamala bloggaaja, en ole kirjoitellut pitkään aikaan! Heti kun koulu alkoi, en kerennyt edes ajattelemaan blogia, saati nukkeja. Olen moneen otteeseen meinannut mennä kuvaamaan, mutta sitten on tullut jtn. läksyjä tai muuta, ja sitten se unohtuu, tai jää liian myöhäiseksi. Viikonloppuna olin kotona ehkä yhteensä 20h mikä on vähän katsottuna niin, että nukuin siitä suurimman osan. Olin kaverillani yökylässä ja...
 ÄHH, miksi selittelen näin? Säälittävää.... Kaikilla on aikaa yhtä paljon, minun pitää ryhdistäytyä. Huomenna menen kuvailemaan ennen koulun alkua, ja lisään koulun jälkeen  viimeistään kuvat. Sitä odotellessa:

Megi

Marie:Mihis me jäätiin? Ei ole reilua! Me kanssa!

Minä: *työntää nuken takaisin hyllylle* huomenna pääset sieltä tomuttumasta ;)

Marie: Hmhp!

2 kommenttia:

  1. Nooh, ei sun kuvat oo surkeita ;3. Toi sunbanneriski, ihmettelen, miten täll blogill voi olla näin vähän lukijoita, kun on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvä :))). Tykkään ite tosi paljon tästä;). ja mitäs siitä, jos joskus ei postaa. Ja kyllähän ne nuketkin sitten kohta taas innostaa enemmän, ja sittenhän niille jää enemmän aikaakin.

    VastaaPoista
  2. :-) kiitosta en aamulla kerennytkään kuvailemaan, mutta jonkinlainen postaus on tulossa!

    VastaaPoista