lauantai 28. heinäkuuta 2012

Uusi ystävä

 Eli, hei, olen Megi, ja olen juuri aloittanut blogin pitämisen bloggeriin. Olen ollut paljon suntuubissa, ja liittynyt muiden blogeihin, joten saatat tuntea minut jostain. Käyn myös tällä samaisella nimimerkillä pullarissa, joten minut voi bongata sieltäkin ;) Nyt siis laitan ekan postauksen, joka on uuden blogin kunniaksi. Tittiditittitii Kuvatarina! Kuvat ovat melko huonolatuisia, kun kamerani ei ole käytössä, niin otan ne puhelimella. Mutta siis nauti kuvatarinasta. (mikäli kukaan sitä nyt lukee)

Marie nukkui sikeää unta kunnes...

...vieras henkilö astui paikalle.

?: Täällä taitaa asua joku *koputtaa*

Marie: Kuka uskaltaa..? ?:*koputtaa kiivaammin*

M: Tullaan tullaan!! >:(

?: Jes, siellä on joku!

?: Hei, haluaisitteko ostaa...M: En osta mitään.

?: Ai, no minäpä tästä lähdenkin :(

M: Eikäh, nyt se pahoitti mielensä!

M: Tai voisin tällä kertaa tehdä poikkeuksen. Tulisitko sisään, voitaisiin jutella? Miksi minä noin sanoin? Nyt vahingoitan häntä :(

?: Toki. Olen Angely (mun käsi fail)

M: No tule sisään ^^' Voi ei :( Kieltäydy viimehetkessä kiltti. A: Kiitos

A: ...sitten isä kuoli ja jäljelle jäi vain puuesineitä, mitä hän oli tehnyt. Niitä sitten myyn elääkseni. M: *hörp*

A: Entäs itse?

M: Ei minulla mitään erikoista menneisyyttä ole...

A: Ai, noh minäpä tästä lähden...

M: Siis sinulla ei ole kotia? Voisit tulla asumaan tänne. Mitä minä menin sanomaan!

A: Oikeastikko?

M: En voi sanoa, että ei, ja sanoa että se oli vitsi... Tottakai

A: Oi kiitos kiitos kiitos! *halaa ja suutelee poskelle*M: Angely, minä kuristun! >:(


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti