tiistai 4. joulukuuta 2012

Askartelua :)

Juu ulkona oli ihan säkkipimeää kun koulusta pääsin, joten kuvatarinaa ei tullut. Saatte nyt tyytyä tämmöiseen askarteluhommeliin, jossa ohjeistan muistikirjan tekemisessä :)
Tarvitset: Sakset, vanhan luottokortin/muovinpalan/lahjakortin yms. Paperia, sakset, lankaa ja paksun, terävän neulan. 

Tässä on minun korttini, H&M lahjakortti, jolle jäi vain kymmenen senttiä, joten voin käyttää sen.
Ja sitten leikataan :)
Ja leikkaa sitten toinen ja pyöristä kulmat tuolla tavalla :D

Ja sitten paperin vuoro :D

Leikkaa siitä sitten sivut, niin paljon kuin tuntuu hyvältä :) (mitä vähemmät, sitä hepompi ne on ommella )

Valmiit sivut.

Sitten alat tökkiä neulalla reikiä kulmikkaalle puolelle...

Noin :) (pahoittelen huonoa kuvaa :/)

Ja lankaa...

Sitten ota vihkon sivut esille :D

Näin :)

Ommellaan.....

VALMIS!!! <3 (oikuonsöpöO.O)



Ja Angely löysikin sen jo ^^ (joo huonoja kuvia, ja mun jalat fail. Käytän maastohousuja, kylläh, tai muuten vihreitä housuja)


Yritän saada huomenna jotain ulkokuvia. Olisiko toiveita, kumpi tyttönen pääsisi ulkoilemaan? On liian hankalaa yrittää asetella toista, ilman että toinen putoaisi, kun pitää selvitä vielä kännykän kanssa... loppujenlopuksi kaikki on levällään maassa ja minä niiden keskellä, tasapainoni ei nykyään ole paras mahdollinen, kun pituutta on tullut lisää :D

2 kommenttia:

  1. Hauska pikkukirja tutoriaali. Kauniit kannet :).

    Ite kanssa tykkään maastohousuista. Mulla on kolmet Varustelekasta ostetut naisten reisitaskuhousut, mustat, oliivi ja desert. Ulkonen salama menee reisitaskuun hyvin ja muutkin kuvaustarvikkeet kulkee hyvin mukana.

    Oikeestaan mun kehotyypille reisitaskuhousut ois huonoksi, oon päärynä vartaloinen. Mukavuus on pääasia eikä niinkään se miltä muille näyttää :).

    Ota Bloody Red Hoodysi ulos. Haluaisin nähdä hänestä lumisia kuvia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista <3 Mukavaa että pidit, näin vain tuon H&M kortin ja sain idean :D

      Kukaan koulussa ei ymmärrä minun tyyliäni :D Itseasiassa täällä Vantaalla ei näy muita maastohousuisia kuin minä ja yksi veljistäni. Ja ne ovat kätevät, itse en ikinä pääse varustelekaan, kun kukaan ei vie, on vaan housuja joissa on niitä kuvioita, sekä YHDET kohtapieneksi käyvät reisitaskuhousut :/ Pidin niist, mutta alkaa jäämään pieneksi niin eihän niitä voi käyttää :(

      Okei, eli yksi ääni Marielle, joka on kyllä ehdoton suosikkini :)

      Kiitos viel kommentista :)

      Poista