lauantai 29. joulukuuta 2012

Iloa kerrakseen !! ++ kuvia!

ARVATKAA MITÄ?! Ei en voittanut lotossa, tai ei, en käytä äitini kameraa.. vaan omaani! Ei en löytänyt sitä ihme johto vimpainta, vaan äidin! Siis tajusin juuri että äitini  ja minun kamerani ovat saman merkkisiä, joten se sama johtohommeli sopii molempiin, ja nyt saan siirrettyä kuvat kamerasta koneelleni = parempi laatu, innostuneempi bloggaaja, enemmän postauksia nukkeinnostus nousee! Paitsi että se laiskianien ei ole vieläkään laittanut niitä kaulatappeja...

 Löysin jotain kamalia vanhoja kuvia kamerastani, kun olin kokeillut jotain, suurin osa niistä oli täyttä sontaa, häpeän ;_;  Mutta osan kehtasin jopa julkaista, ja nyt olen iloinen! Laitan nämä vanhat kuvat nytten, ja EHKÄ huomenna uusia. Koska H-A-L-U-A-N ne kaulatapit ja hion ainakin sen yhden, vaikka käsin. Koska Mariella ei ole käsiä, joutuvat Marie ja Angely vuorottelemaan käsien kanssa ^^ Mutta minkäs sille voin.
 Äiti melkein  lupasi, että saan tilata uuden nuken, onhan siitä kohta jo vuosi, että Marie tuli taloon. Huh huh, tuntuu kuin neiti olisi vasta vähän aikaa sitten tullut, mutta siitähän  on jo miltein vuosi.... ja pian sen jälkeen tuli Angely, jonka ostin omilla rahoillani, Marie oli syntymäpäivälaja ja...

voi ei, taas aloin lörpötellä, olen oikea lörppösuu, mutta tässä näitä vanhoja kuvia, saatte nyt ne ensin, ja katsotaan sitten miten saadaan nuo obitsut ja muut hommelit. Angelylle en haluaisi obistsua vaihtaa koska haluaisin ensin peruukin neidille, niin voisin vaihtaa yhdellä kertaa, pääsisin yksillä stresseillä...
 Ei, tein sen taas, puhuin (kirjoitin) liikaa. Minä olen minä, enkä jaksa edes deletoida noita pikku sanoja.. NYT NE KUVAT.








Voisin vannoa, että kuvat olivat parempaa laatua ennen tänne lisäämistäni..... Nyt olen aivan varma asiasta. Ja tuo alin kuva ei ole ylivalottunut vaan ylimuoksittu ^^'' innostuin kun löysin netistä ilmaisen muokkaamis-ohjelman joka oli melko hyvä, riittävä minulle.

 Mutta kyllä tämä laatu surkean kännykkä-kamera laadun voittaa. Ja nuo ovat varmaan puoli vuotta vanhoja joita en saanut julkaistua, mutta mutta... huomenna, yritän saada jotain tänne, tai sitten en saa.

Kamerani ei ole muuta kuin tavallinen digikamera, se ei ole erikoinen, ei kovin hyvä, mutta riittävän hyvä. Se voittaa kännykkäni mennen tullen. Ikävä kyllä, järkkäriä tuskin tulen ikinä saamaan, ja se luultavasti olisi minun aivoilleni liian monimutkainen, joten joudutte tyytymään näihin.

 Kamerani on Canon IXUS 105, ei erikoinen, mutta... kai se nyt kelpaa. :)

Toivon saavani tänne parempaa laatua, joskus. Nämä eivät ole riittävän hyviä teille pikkuiset muffinssihirmumöröt :)) (joo mun nimet ovat erikoisia, keksin kavereillenikin kaikkea outoja lempinimiä, elkää välittäkö, en tarkoita loukata niillä)

 JA  NYT PÄÄSTÄN TEIDÄT LOPUTTOMAN JAARITTELUN TUSKASTA! Olkaa hyvä ^^

3 kommenttia:

  1. Toinen kuva on niin kaunis...Mäkin kuvaan digikameralla ja se saa luvan riittää.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ^^ Tänään oli _pakko_ kuvailla taas, kun jotenkin innostuin ^^ Vaikka en saanutkaan niitä obitsuja, kyllä sen stock-kropan kanssa jotenkin pärjäsi. :)

      Poista
  2. Jeih, kuvia! Sry kommaan näin myöhään, mut ei oo ollu aikaa...

    Ihania kuvia > w < Erityisesti mä tykkään tokasta Angely-kuvasta. <3 Vaikka kyllähän noi muutkin kuvat on kivoja.

    VastaaPoista