keskiviikko 5. joulukuuta 2012

EIEIEIEIEIEIEI!!!!

Joo kuvaton postaus, olen pahoillani, mutta minulla on hyvä selitys...

 Minä kyllä laitoin Marien valmiiksi ja minä lähdin ulos kuvaamaan sitä, mutta tuli mutkia matkaan... Minä siis menin ulos, ja olin juuri asettelemassa nukkea poseeraamaan, kun Marien pää irtosi! Ihan totta, PÄÄ  IRTOSI! Kaulatappi katkesi. Minulla on kyllä yksi tuolla, mutta sen katkaiseminen on nin rankkaa, kun minulla ei ole kunnon välineitä, joten neiti saa käyttää stock- kroppaansa... + Ettei siinä kropassa ole toista kättä, kun lainasin Angelylle sitä... Nyt ei ole minun onnen hetkeni. Kaikki menee ihan pipariksi. :( Eli olen pahoillani, mutta en nyt saanut mitään kuvattua, kun yritän saada tuon Marien näyttämään muulta kuin päättömältä ratsunaiselta :o Lisäksi kun avasin pään poistaakseni sen katkenneen tapin osan, sen silmäluomet sulkevat napit tippuivat. Siinä sitten jonkinaikaa olin ihan paniikissa, mihin ne pitäisi pistää kunnes sitten löysin oikeat kohdat. Kohta en uskalla koskeakkaan nukkeihin, kun ensin tippuu käsi ja sitten pää! Olen pahoillani, yritän saada obitsut molemmille kuntoon. Saatte ekä jotain postauksia, mahdollisia tutoriaaleja ja muita, mutta nukkekuvat, joille tämän blogin perustin, jäävät pois :( Nyt ei Megi- raasulla ole onnea matkassa. Tiedättekö mistä sitä voi ostaa?

4 kommenttia:

  1. Voi sua,tiedän ton tunteen.Mulla on nimittäin käynyt noin.Olin kuvaamassa ja sitten Rosan pää putosi asfaltille.Eikä se kerta jääny ainoaksi.
    Mutta ymmärrän kyllä hyvin,mikset ole kuvannut.Mutta en tiiä mistä voi ostaa onnea,ikävä kyllä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistelinkin että blogissasi mainittiin jotain sellaista. En pidä tästä yhtään...

      Poista
  2. Mukavaa että olet vhdoin saanut jotain postatuksi! Tosin tää ei ollu kyllä mukava uutinen...Koetat vaan jaksaa yrittää katkaista sen uuen kaulatapin. Mäkin lyhensin Romildan kaulatapin hiomapaperilla hioen että...

    VastaaPoista
  3. Joo, sitä minäkin teen hioen. Ja minun kärsivällisyyteni ei ole mitään korkeaa luokkaa. Jos saisin kaksi kaulatappia hiottua, niin molemmilla neideillä olisi obitsut... Angelyn stock on tosin aika hyvä, verrattuna Marien natisevaan ja huonoon stockiin. Pitääpä saada joku päivä jotain aikaiseksi.

    VastaaPoista