lauantai 29. joulukuuta 2012

Ei vieläkään

Joo en vieläkään ole saanut kuvailtua, mutta kun tuo minun laiska veljeni ei laita niitä kaulatappeja ja ja ja..... okei, turha syytellä veljeäni. Mutta eilen kaverini kutsui itsensä meille, ja tänään toinen kaverini, eikä kumpaakaan huvittanut kuvailla nukkeja. :( Mutta mutta... Lupaan, nyt uudenvuodenlupaukseni on, että teen kunnon postauksen viimeistään tammikuussa. Siis ihan oikeasti kunnon postauksen. Mutta kun en osaa käyttää äidin kameraa :( Ja pelkään, että poistan vahingossa niitä kuvia sieltä, ja...
 Nyt nyt loppu. Mun pitää nyt ryhdistäytyä, ja kuvailla, mutta on vaikeaa kun nukun puoleen päivään >.< Nyt en valvo ainakaan myöhempään kuin yhteentoista ja sitten huomenna yritän saada edes jotain aikaiseksi. PAKKO RYHDISTÄYTYÄ, olen nykyään niin laiska että häpeen itteeni :( Mutta mutta...
 ei muttia.

 Jotenkin aikaisemmin (jostain kumman syystä) puhuin given upista, mutta tarkoitin giwe awayta. Mun moka, tunnustan, mutta viimeaikoina olen nukkunut huonosti. Voin siitä kyllä syyttää veljeäni. Ihan totta. Hän menee bilettää ja tulee puolenyön aikaan kotiin, jolloin koira alkaa haukkua, minä herään, hän tömistää yläkertaan ja en saa enää unta :( Mutta mutta...

No jotain näpläilen täällä, yritän saada jotain aikaiseksi, ja ehkä kohta tulee jotain. Mutta pitää kuvailla päivällä, kun on valoista. PAITSI, jos käy ihme ja tajuan äidin kameran käytöstä jotain, voin kuvata pikkuisen hämärämmässäkin. ^^

Katsotaan mitä tästä tulee, ja kiitän kun kestätte näitä tyhjiä postauksia.






2 kommenttia:

  1. Kerro sen kameran malli ja mitä apua haluaisit kameran käyttöön? Haluaisin auttaa saamaan sun nukkeinnostusta edes auttamalla kameran käytössä :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mutta sainkin oman kameran (joka ei ole kovin erikoinen) käyttöön, vaikka luultavasti joskus vien äitini kameran >:). Sekään ei ole mikään maailman parantaja, mutta parempi kuin minun.

      ~ Kiitos ja kumarrus

      Poista